Forum CounterStrike Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

gdy ważyszłaś 58kg miałaś 56cm w talii, a jak ważysz 5

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum CounterStrike Strona Gwna -> Oglnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Counter-Strike
Counter-Strike



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 727
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:25, 09 Kwi 2014 Temat postu: gdy ważyszłaś 58kg miałaś 56cm w talii, a jak ważysz 5

[link widoczny dla zalogowanych] midlipstr9.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
hej kobietki ja mam pytanie mam bardzo nieregularne miesiaczki ostatnio dostałam 1,5 tyg za wczesnie i miałam tylko przez 2 dni.teraz dostałam 13 dni za wczesnie mam bole brzucha i krzyża ,nie wiem co mi dolega,staramy sie z mezem o druga dzidzie juz od listopada i nic lekarz przepisał mi tylko luteinke ale to na nic po niej dostałam plamien a po paru dniach czyli te 13 dni za wczesnie miesiaczka pomozcie bo jestem juz zdesperowana doświadczona już jestem więc dzisiejszy mój zabieg profesjonalnie przebiegał dwa takie worki we mnie wchodzą, i już się nauczyłam jak dobrze się ruszać żeby mnie woda dobrze wypłukała jak z siebie wylewam to wszystko to muszę wstać poruszać się i jeszcze raz usiąść w wc, na koniec zawsze jest siku wszystko powtarzam, ale za drugim razem to właściwie już tylko czysta woda ze mnie wylatuje, więc nie wiem czy to potrzebnie robię, przynajmniej mam uczucie lekkości i wyjątkowej czystości po takiej serii nie wiem czy to moje nastawienie do tego i chęć zrzucania kilogramów czy same zabiegi, ale chyba mi to poprawia nastrój
[link widoczny dla zalogowanych]
dlaczego na spotkaniach z menagerami pojawiają się czasami osoby z HR i są robione oficjalne notatki ze spotkań wraz z podpisem uczestników spotkań w tym HR i dlaczego merytorycznie tego typu spotkania się różnią od innych??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

byłam dwa razy u berendowicza w katowicach na 3 maja. [link widoczny dla zalogowanych] Nikolina ??
Głos przepitej babki w utworku zrobionym na podstawie the drill Ten kawałek jest najlepszy Masz dobry gust (podziękowania możesz przesłać na gg 3946863 wciaz licze ze znajdzie się ktoś kto mi pomoze do jutra mam oddac pracę Na zmianę jeden lub drugi byłam u ginekologai Pani przepisala mi czopki bo wykryła że mam przeziebiony lewy jajnik . Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi. Siemka!!! [link widoczny dla zalogowanych]
haha naiwne jestescie to była prowokacja Decyzja jest Twoja, wiem, że niełatwa, ale mam nadzieję, że nie będziesz jej nigdy żałowała. Wyniki jej były pozytywne, ale spadały w kierunku zera wraz z upływającym czasem. my chyba mamy podobnie oprocz prasowania hihihihii moze dzis nadrobisz ,a ty jestes niskocisnieniowcem ??? Kiedyś też panikowałam i nie mogłam ich zabijać, do momentu gdy nie zamieszkałam sama i byłam zmuszona z nimi walczyć solo . Położysz się na plecach. (a właściwie z jego brakiem)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja byłam na kursie w Europejskim Centrum kształcenia STylistów we Wrocławiu jak jeszcze zaczynali na fryzjerni obok tej siedziby gdzie teraz mają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doktor Broma jest świetnym fachowcem, ( miałam op powiększenia piersi) dzieki niemu poczułam sie kobietą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wiatm,w tym roku zdaje mature i chciałabym studiowac połoznictwo.Bardzo mnie to interesuje tylko nie wiem czy to zawód z przyszłoscią?jak myślicie?pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby ci pielęgniarka kazała wyskoczyć przez okno też byś wyskoczyła?
Gabriel czy Berendowicz?
upał w lecie, wiatry i deszcze w zimie od 40 paru do 10 st

[15.03] 09:19 Mistrz cientej riposty [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] _magnetyczny_z_pulsem_yk_ct54_orbitrek.html dalej dobrze sie sprawuje bo mam zamiar kupic orbitreka tylko ze mam wątpliwosci czy ten bedzie wytrzymały?
Michał no nie zrobią Ci sie wielgachne mięsnie no chyba, ze dodatkowo bedzie pałaszowac jakież odzywki z białkiem itp. to jest jasniutki wiosenny zieleń.Bialego nieznosze ale coś dobrać musze.Jutro mam kupić i teraz to już wogóle nie wiem kiedyś było tam dobrze...ale no cóż.. potrafi zrobic ladny nos ,ale tez potrafi spartaczyc .Kilku dziewczynom z forum beauty spartaczyl.Dlatego nie pisz ,ze jest najlepszy ,raz mu sie udaje a innym razem nie.Za poprawke kaze sobie doplacac !! [link widoczny dla zalogowanych]
chcac uzyskac jakas fachowa porade nt tego jak sie jakos ciekawiej sciac....nie ma szans hej dziewczyny mam pytanie...wczoraj zaczełam moja głodowke...dzisiaj miałam zamiar rozpoczasc robic sobie lewatywy ale rano dostałam biegunki a teraz własciwie co chwile latam do wc i własciwie leci mi sama taka zanieczyszczona woda i to bez robienia lewatywy....czy w zwiazku z tym mam robic sobie jeszcze lewatywe ??? Witam was! Na przyklad na stronie nr 2 druga (ale mam juz podobna) i siodma na czwartej stronie (mowie o spodnicach). No może mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero radości życia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna radość, zero sztuczności...a przedwczoraj jadłam przepyszną jagnięcinkę, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka Mam nadzieję,że nie schrzanią mi ząbków- dlatego moje obawy Nie bez znaczenia jest tu też mozliwosć terapi noworodka niezwłocznie po narodzinach a nie dopiero gdy wystąpią objawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przedluzam wloski .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam ktores z was napsialo ze ma o 2cm krotsza noge i co mzoe zrobic...wiec tak ja mam ta sama sytuacje tylko u mnie to jest spowodowane zwichnieciem stawu biodrowego w dziecinstwie(i byly wtdey 4 operacje) teraz postanowialm to wyrownac aby nie nosic wkladek a co najawznijesze odciazyc kregosup na starosc w grudniu bede miala operacje skracania zdrwoej konczyny poniewaz metoda ilizarowa na chora noge ze wzgledu na problemy z biodrem w dziecinstwie moglaby mi zaszkodzic bede miala operacje w poznaniu wlasnie dzieki grapce za co jej serdecznie dziekuje znalzalm super lekarza i mam nadzieje ze wszytski bedzie ok (przynajmniej on tak twierdzi pozdrawiam i nie poddawajcie sie lepiej teraz niz pozniej zalowac ze sie nic nie zrobilo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie opakowanie kosztuje ok. Oni prowadzą też sprzedaż wysyłkową za pobraniem.
Rozumiem ze nie masz jeszcze Alberta Health Card.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
imiona i nazwiska, bardzo wielu żonatych, szczegóły dotyczące miejsca pracy, skończonych szkół, imiona, żon, dzieci, czasami zdjęcia dzieci, zniesmaczył mnie pewien osobnik, który obok zdjęcia swojego synka- niemowlaka, zamieścił zdjęcia swojego........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym reka jest troche sina. [link widoczny dla zalogowanych] Ni zjarali się bo posmarowałam ich kremem z wysokim filtrem, ale byli długo na słońcu.
dziwne uczucie .. Nie jest to moze jakiś oszałamiający efekt, ale to w końcu dopiero 12 dzień - zobaczymy jakk to będzie jak skończę No zamierzam tam pracowac przez najbliższy rok, wszystko mam już poustawiane i wygląda na to że zamieszkam tam właśnie. teraz coraz wiecej ogloszen ma mozliwosc wypelnienia on-line, ale niestety ciagle nie wszystkie... A co jem? [link widoczny dla zalogowanych]
W mlodosci wystarczyl IRC albo jakies forum.. Pod koniec kwietnia przeszłam plastykę powiek dolnych, lekarz , kiedy obudziłam się poinformowal mnie ,że wszystko jest jest w porządku, teraz zobaczę ogromną zmianę i że wyciął trochę skóry, tłuszczu i mięsnia.Byłam zaskoczona wycięciem tłuszczu ponieważ nie mialam worków pod oczami a raczej lekką wklęslość. hej też byłam w DJ STYLE w Katowicach na Paderewie, farbowałam się, nie byłam zdecydowana na jakiś konkretny kolor ale fryzjer mi doradził i jestem bardzo zadowolona z efektu wyszło super aha, kobitki-tam obcinają dwaj fajni faceci Dla mnie, ( z czysto praktycznego punktu widzenia) życie mojego brata w rodzinie jest rzeczą praktycznie niemożliwą ze względu na wariacki styl życia kapłana. witam serdecznie wszystkie forumowiczki a szczególnie dan47 i beta154. W dniu zabiegu byłam przerazona poniewaz miałam tak okropny stan zapalny wiedziałam ze konieczni bedzie sciagniecie calego paznokcia. Myślicie, że poronienie mogło być powodowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zresztą do owego chłopaka czuję sympatię, choć go zbyt blisko nie znam - ale taki w sam raz dla Niuńki mi się wydaje
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiem tez ze zalecaja lewatywe (wlasnie po to zeby koboety nie obawialy sie przec)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest wiele metod.
wczoraj wyszłam ze szpitala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gratuluję inteligencji. [link widoczny dla zalogowanych] Kiranmayii
Ale pamiętaj, że w wielu firmach trudno o awans i podwyżkę. c48733c346f9ca1418f53c39ba0bff0b [url]http://del.icio.us/WareingJevon/daewoo [/url] [url=http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet ]http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://del.icio.us/WareingJevon/buick http://del.icio.us/MccuneDestin/daewoo [url]http://del.icio.us/MorrisMalchow/fiat [/url] [url]http://del.icio.us/BurghardtJovany/peugeot [/url] [url]http://del.icio.us/GallegosKory/ford [/url] [url=http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler ]http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler [/url] [url]http://del.icio.us/WareingJevon/peugeot [/url] c61249c8db5f36b293bdba0a93ddf6f4 to nie jest normalne u faceta Pewno sam leci o czym nie wiesz kochana a dokladnie napinasz miesnie? Dobry humor oraz towarzyszący mu śmiech działa na przyczynę i na skutek bezsenności. [link widoczny dla zalogowanych]
Jejuś... Chłopak widac bardzo to przeżywa no i ja razem z nim bo rozmawiamy o tym. jakaś amerykancka z tokszołu cześć jestem w 11 tyg ciąży 2 tyg temu przyszły wyniki na tokso i mialam takie IGG ujemne IGM 1557 dzisiaj zadzwonilam do ginekologa bo wiedzialam ze są następne wyniki i IGM jest większy rozmawiając z ginekologiem przez tel kazal mi sie zglosic jutro po skierowanie na jeszcze jedno badanie w zielonej górze mam się bać???????odpiszcie proszę!! Pozdrawiam Rózne przyczyny, można troszkę na niej np spać i tego nie czuć i gdy jest niedokrwiona zaczyna dretwieć. Jednak do górnej granicy normy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aaaa to sie mi pokickalo cos
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak,rezultaty wspaniale kiedys osiagnalem,trwalo to bardzo krotko,ok 1,5 miesiaca ,wszyscy mnie straszyli efektem jojo,obwisla skora[stosowalam balsamy ujedrniajace,obmywania woda z octem,i nic takiego zlego mnie na tej diecie nie spotkalo a efekt utrzymywal sie ponad rok,potem zaczelam folgowac i teraz mam za swoje


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum CounterStrike Strona Gwna -> Oglnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin